lørdag 5. mai 2012

Til opplysning

Som så mange andre, har jeg kjøpt en arbeidslampe på Clas Ohlson. Dens industrielle utseende ble jeg umiddelbart forelsket i!

Den hadde ikke prydet hjemmet
så lenge, før jeg oppdaget at gummien og hardplasten hadde begynt å smelte og spredde en serdeles vond lukt i huset! Jeg tok lampen med tilbake til butikken for å informere om hva som hadde skjedd, og for å høre om dette var et gjennomgående problem. Det var det ikke. Så da jeg fikk tilbud om å få en ny, takket jeg pent ja.

Så nå prøver jeg igjen...
Lampen er jo så kul!!

Nyt lørdagen!

5 kommentarer:

  1. Den er kjempefin og stilig,har den eg og:)men har den kun til pynt uten lys i.
    Finaste lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Så fint du fikk en ny Ane, kjempe tøff ☺ var så koslig å høre fra deg og bra jeg ikke jeg e aleine om å være litt bloggsløv ☺ En riktig fin kveld til deg ♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe. Takk for hilsen fra deg!
    Helt enig en IKEA pub for menn kul idé!! ha ha!
    Ha en flott Søndag!! klem Hege

    SvarSlett
  4. Bra du fikk nye da :)

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvarSlett
  5. kjempe kul den lampen der!

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)