tirsdag 5. juni 2012

Rosa delight

Nå har det kommet så mange herlige sommerblomster i blomsterbutikkene, at det er vanskelig å bare falle for de som er hvite i fargen. Kjøkkenet har fått en liten rosa touch med blomster.


Hvitt og rosa er for meg veldig sommerlig. Kjøkkenet har blitt malt hvitt, og vi venter på håndtverkere som skal komme å legge hvite fliser. Når rommet er mer eller mindre gjennomgående hvitt kan jeg tillate meg å bruke andre farger i tillegg.

Hvit mugge fra IKEA, vase med slangeskinnsmønster fra BOLIA og
en båtformet skål som også er fra BOLIA.  Jeg liker å lage små passende
statements til komposisjonene mine, og flower love passet godt til denne.


Lyserosa Astilber og litt mørkere rosa Astrantia er sammen frodig og fint!

Kanskje er dette de aller siste bildene jeg må ta med iPhonen min. Jeg har nemlig vært så heldig å vinne utfordringen til Maja, hvor premien var et splitter nytt kamera med tilhørende veske fra Canon!! JIPPI!!
Blant 99 deltagere ble jeg vinneren! Det er stort det!

Jippigode tirsdagstanker til dere alle!

8 kommentarer:

  1. Grattis med Canon premien!! :) Har du kjøpt den muggen nylig på IKEA? Vil også ha en sånn :) Ha en finfin tirsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett
  2. Så gøy !!!
    Grattis :))
    Nå kan du snart lnipse i vei din heldigris :)
    Nydelige blomster , vakkert sammensatt - dette kan du !!

    klem fra meg :))

    SvarSlett
  3. Gratulerer!

    Vakre blomster!

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye.
    Så kjekt at vinneren ble deg som trengte nytt kamera nå:)
    Nydelige blomster.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Å, så nydelige blomster! Herlig blomster-eng-følelse ♥ Og gratulerer med fantastisk premie! Heldige du :-) Håper du har en fin tirsdagskveld. Synne :-)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder:)
    Og gratulerer så masse med nytt kamera!!

    SvarSlett
  7. Så nydelig bukett :)

    Tenk at du vant kameraet! Jeg ble så glad for at de valgte deg.

    Vi må få til en tur snart, du og jeg på Løkka.

    Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

    Solklem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med kamerapremien:))
    Fine blomster også:)
    Ha en fin torsdag.
    Klem Line

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)