mandag 27. august 2012

Du er som et plastkrus...

Egentlig burde en interiørentusiast som meg blogge hver dag, som målet mitt var da jeg startet å blogge! Men plutselig tok hverdagen overhånd, og bloggingen kommer i siste rekke... Nå tror jeg kanskje at jeg har mistet medlemsskapet mitt i NIB, og det er jo litt trist!!

Sommeren har flydd fra meg, og nesten regnet bort, men jeg har rukket å fylle opp positivetskontoen og minnneboken med herlige ting. Jeg har mye jeg har lyst å dele, fortelle og vise frem! Her er en ting!!

Vi har kjørt mange mil denne sommeren, og det fører gjerne til noen lette diskusjoner. Jeg er relativt aggresiv i trafikken, vil frem - og det fort! Min mann er mer forsiktig. Han kan gjerne ligge i venstre fil å lage kø, til min store frustrasjon.
Mannen min pleier å si at jeg er et plastglass... Et som skvulper over til en hver tid, mens han selv sammenligner seg med et stort basseng!


Så disse koppene måtte jeg ha! De er vissnok MEG...
Magisk mandagskveld til dere.




8 kommentarer:

  1. Så koselig med innlegg fra deg igjen.
    De koppene er herlige.
    Nydelig bilde.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake.
    Godt at du har fyllt opp lagrene, og er klar for å møte hverdagene framover - plastkopp eller ikke.
    Var jo en god beskrivelse, og jeg kan love deg at det er mange plaskopper rundt om kring - ::))

    Klem

    SvarSlett
  3. DER er du!!
    Jippikajey, ypu've been missed:)

    De krusene er kule!!
    Haha, kul strofe fra mannen din da, hehe, jeg er nok litt som deg, det skvulper over flere ganger om dagen:)

    SvarSlett
  4. Koselig å se deg igjen :) Knall tøffe krus, har så lyst på sånne :)
    Jeg er vel også en plastkopp hvis det er beskrivelsen, hehe ;)

    Flott dag ønskes deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig skjønne krus,knallfine:))
    Fin tirsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så kosleig å høre fra deg igjen, jeg har tenkt på deg :)

    Må le litt av beskrivelsen over her, kunne vært meg og mannen.

    Fineste tirsdagskvelden, søta!
    Her er det snart Greys og strikkepinner!
    klem

    SvarSlett
  7. ja, de er knall kule.. og enig, veldig deg!! Jeg måtte lage meg ny blog etter at blogspot ble nye... møkka opplegg!!! Jeg er ihvertfall my dream... kjekt å se deg igjenn... klems...

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)