fredag 7. september 2012

Inspirasjon

Sløve morgentimer er det ikke mange av for tiden. Som regel er det en kamp mot klokka som tikker og går så altfor fort...

I dag derimot lader jeg opp til en dag på jobb med å bla i magasiner. Jeg drømmer meg bort i Wallpaper og et magasin fullspekket av designtrender for 2012/2013. Herlig inspirerende og en real energiboost til kreativiteten!


Blomster på bordet har jeg alltid. Nå fins det Horensia i snitt i mange
lekre fargenyanser i butikken. De er utrolig lekre, og kan stå i flere
uker dersom man er heldig.

Vakkert og enkelt.

Fin fredag!

1 kommentar:

  1. Hei Hei..lenge siden sist,så kjekt du er tilbake ☺ Håper du har hatt en super dag på jobb ☺ Ha en riktig fin uke ...
    -Beate-

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)