onsdag 17. oktober 2012

En enkel løsning

Kjøkkenbordet vårt har vært med meg nesten hele livet. Det stod i mitt barndomshjem, og jeg overtok det da mine foreldre pusset opp kjøkkenet. Bordet er av solid og tykk furu, og har blitt slipt ned et par ganger. Selv valgte jeg å male det hvitt.

I sommer fikk det et nytt strøk med maling, men den malingstypen jeg brukte trakk til seg alt mulig slik at bordet så skittent ut uansett hva jeg gjorde.
I stedenfor å pusse det ned og male det med en bedre malingstype, har jeg trålet byen rundt for å finne en kul voksduk, og endelig fant jeg en!

Jeg ønsket så absolutt ikke å ha den løst på bordet, men å stifte den fast til bordets underside.

Hva er vel mer fornuftig enn å ha voksduk på spisebordet når man har små barn?

`Nytt`bord, pyntet med sesongens første tulipaner.

Sort, hvitt og grafisk, og i tillegg praktisk! Jeg fryder meg over resultatet!

Herlig onsdag til dere som fant veien inn hit til meg.



7 kommentarer:

  1. Hei, så hyggelig at du er innom i blogge verden igjen :)
    Det ble knalltøft !
    Ha en suuuper dag !
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Stilig :)
    Finfin onsdag til deg!
    Klem SILJE

    SvarSlett
  3. Så knallstiligt det var,stilig med svart og kvitt og så fint med tulipaner,det må eg snart kjøpe å ta inn for dei er jo så fine:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Smart! Det så fint ut!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. kult, jeg gjor d samme for to uker siden.... møkkalei av å dra rundt på den duken... :/ plagsom sak, fint når den sitter fast :) stilig duk!
    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Det ble så stilig med svart og hvitt:))))
    Ja, vi er blitt fem i familien:) Vi er fått en helt nydelig jente for en uke siden:) Vi har også kjøpt rekkehus ... masse nytt!
    Varm klem fra meg og håper at alt er bra med dere

    SvarSlett
  7. Så stilig.
    Takk for koselig hilsen fra deg
    Jeg er ikke så flink til å besøke
    blogger for tiden selv..
    ha en fin dag! klem Hege x

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)