torsdag 26. april 2012

Prosjekt på prosjekt

Med en malejobb unna, startet jeg friskt på neste. Denne gangen er det kjøkkenet sin tur. Vi hadde tenkt å totalrenovere dette rommet, men jeg vil gi det en ny sjangse først. Vil jo så nødig kaste penger ut av vinduet! Jeg er jo utstyrt med en tryllestav, og kanskje virker den denne gangen også =)

Fargen skal endres på, nye fliser skal på plass og den disponible spiseplassen skal optimaliseres slik at den rommer flere. Et hus bygget i 1956 trenger ikke ha et grafisk kjøkken, selv om det er det jeg egentlig ønsker meg.

Grått skal bort, til fordel for en kald hvit farge.

Disse flisene skal byttes ut med grafiske, avlange hvite fliser. 

Dette prosjektet kommer nok til å ta litt tid, men hva gjør vel det? Tid er penger, og i dette tilfellet penger spart!



En "sone" er ferdig malt! Utrolig hvordan rommet endrer karakter bare ved å benytte seg av en annen farge! Hvitt på hvitt fremhever de få sorte elementene jeg har pyntet med. For ja, jeg pynter, selvom rommet ser litt bomba ut like bortenfor =)

Panelen er malt i fargen Letthet, og veggene også. 

Det er farlig å sitte stille... Jeg trives best når jeg kan være fysisk kreativ! Her er barna like vant til å se meg male, som å se at jeg lager middag =)

Med oversvømmelse på badet i natt, går nok dagen med til å få fikset opp i det... Snakk om uflaks!!

Herlig og fin torsdag til dere som er innom!


1 kommentar:

  1. Gleda meg til å sjå kjøkkenenet☺
    Har malt vårt og-og kjøpt nye fliser, men ikkje fått dei opp enno... Treng ny ventilator først☺

    God helg☺

    Forresten: KJIPT med oversvømmelse-håpe det ikkje blir for stor jobb!

    Klem M♥

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)