mandag 23. april 2012

VINNEREN av utfordring: Sengeoppredning

Jeg har tatt meg en liten bloggepause, men titter innom for å annonsere vinneren av utfordring:Sengeoppredning.
Jeg har hatt en liten "jury" samlet i stuen, og kommet frem til det herligste bidraget. For meg var personlighet, tekstilbruken og styling viktig denne gangen. Bidraget som vant kunne like gjerne vært et innlegg i et interiørmagasin!

En herlig forførende utgave av duftpinner fra Voluspa. Den har reist helt
fra USA for nå å bli sendt hjem til vinneren. 

Beates verden kan glede seg til å få duftpinner fra Voluspa i posten!
Beate deltok med et fantastisk flott bidrag. Et soverom fylt til randen med herlige tekstiler, en seng med lekenhet og tilfeldig- men perfekt styling. Sånt liker vi =)

GRATULERER BEATE!! Send adressen din på mail til meg, så får du om ikke lenge en pakke i posten!

Tusen takk til dere som bidro! En ny utfordring kommer nok om ikke så lenge =) Utfordringer er jo så gøy!!

Fineste mandagen til dere.

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Gratulerer så masse til vinneren! Lekker gave.
    Mange flotte soverom i utfordringen din, kjekt med utfordringer ;)
    Ønsker deg en riktig fin ny uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. hurra! så gøy! tusen takk!

    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren, herlig soverom.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Koselig og høre fra den dama:)
    Gratulerer til Beate, hun tar de flotteste bilder!!

    Ha en fin fin kveld, og kom snart tilbake i bloggeland ♥

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)