tirsdag 29. januar 2013

Harlequin

For mange år siden kjøpte jeg et stort og solid serveringsbrett. Det var limegrønt, og fikk være det i flere år før jeg malte det hvitt.
Jeg liker jo det som er rent i uttrykket, men nå kjente jeg at det klødde i fingrene etter å gjøre brettet litt mer spennende.

Harlequin ruter er i vinden, og har vært det en stund.  Jeg elsker det mønsteret!

Et sart opptegnet mønster.
Jeg må kjøpe svart maling som er egner seg, før jeg kan få brettet ferdig. Egentlig hadde jeg hatt lyst å bruke svart folie, men jeg tror jeg har kastet det jeg hadde, og jeg er ikke sikker på om folie hadde vært optimalt til dette formålet.

I hovedstaden er det skikkelig grisevær i dag, men dagen blir nok fin alikevel.

God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)