søndag 27. januar 2013

Fargesirkus

Størstejenta her i huset har alltid syns at hvitt og andre sarte farger har vært vakre, men nå er visst den tiden over. Hun ønsker seg mere farger! jeg føyer meg ikke alltid, men akkurat dette kjente jeg at jeg måtte ta på alvor.


På IKEA fant jeg et strikket gult sengeteppe og noen gule puter, og dermed var sirkuset i gang.

Nelliker i herlge nyanser, i knallfargede vaser fra IKEA.

Egentlig er det herlig å ha et rom som er fargeglad. For ellers går det jo i hvitt og svart her hos oss.

Fin søndag!

7 kommentarer:

  1. Et rom å bli glad av!!
    Kjempefint !
    klemmer :)

    SvarSlett
  2. Herlig med litt farger da :) klem

    SvarSlett
  3. Herlige farger og sån er det hos oss og,farge på minsten sitt rom ellers så går resten i svart og kvitt for det meste:)
    Kjenner eg burde vært på Ikea ein tur!

    Ein fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så deilig med F A R G E R ♥
    Spesielt på barnerommene, der kan vi slå oss litt løs:))

    SvarSlett
  5. deilig med farger... :) vi har begynt å få mer og mer farger i huset... og mer og mer svart/hvitt... :)

    kuuult... :)

    Ha en fin kveld...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Så koselig med varme farger i vintermørket:)! Her hjemme pusses det opp og jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt:)
    Håper at dere har det fint . Ha en finfin kveld.
    Klem fra mammatamo.

    SvarSlett
  7. Herlige friske fine fargar:). Gulfargen var kjempe fin:).
    Ikea ha så masse gøy, digge Ikea:)
    Koselig blogg du har, eg legg meg til som følgar og gler meg til og følga deg vidare:)
    Fin tirsdag til deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)