tirsdag 22. januar 2013

Humor & interiør: Badeand

Jeg har sansen for å blande inn litt morsomme elementer i interiøret. Ting du legger merke til selv om de ikke nødvendigvis roper etter oppmerksomhet.

Det er mye kult å finne, både på billigbutikker og designbutikker, og jeg unner meg de som tiltrekker meg og får meg til å dra på smilebåndet.

Badeender bærer en herlig nostalgi med seg. Hvem har vel ikke sittet i badekaret i barndommen, med dusjhette på hodet og utallige badeender flytende rundt seg?


Utenfor badet vårt henger det to badeender. En i svart og en i hvit. Egentlig er det knagger, men vi bruker de bare som sjarmerende og symbolsk dekorasjon.



Måtte dere få en magisk tirsdagskveld! 

4 kommentarer:

  1. Så kjekt at du finner tid til litt blogging igjen! Digger andehodene dine:-) Her koser jeg meg på kjøkkenet i kveld. Baker brød og boller mens pappaen og baby-Arn koser seg i stuen!

    Fin kveld til deg også!

    SvarSlett
  2. Herlig med innlegg igjen!!
    Herlig at du er tilbake ♥

    KJempesøte de badeendene:))

    SvarSlett
  3. gu så kule... hvor er de kjøpt???

    Koselig at du er back in biznizz igjenn... :)

    du er så flink og inspirerende... med dine små nipsete morroheter i interiøret.... svart hvitt og sånt.... :)

    Flinka!!

    Klems Diana.

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)