lørdag 28. januar 2012

Ett svart og ett hvitt!

Vi har to hvite lack- bord fra IKEA som stuebord. Ved å sette to stykker sammen får vi en størrelse på bordet som er svært brukervennlig. Barna kan sitte på ene enden med sine puslerier, samtidig som det er plass til både pynt og andre ting.
Nå har det ene bordet fått svart toppflate!

Et svart bord, og et hvitt bord. Herlig grafisk!!


Det er en en stor fordel å ha billig stuebord, da er det ikke så farlig om det blir noen hakk eller tusjestreker på det.

To lysestaker som har blitt svartdusjet.

En søt liten sparegris som glitrer i dagslyset.

Finfin lørdag til dere lesere! 

7 kommentarer:

  1. Gøy, er også kommet i sort hvit periode;)))

    SvarSlett
  2. Lekkert!!
    Og det var en meget god ide med to lack bord:)
    Billig og stilig, we like ♥

    Flotte bilder!

    Ha en fin fin lørdag;)

    SvarSlett
  3. koselige bilder:)
    Smart med to lack bord!

    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  4. Kjempe fine fotos du viser her, liker stakene dine;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå, så glad jeg blir når DU liker bilden mine,
      du som tar så fantastiske bilder selv! Lysestakene
      var opprinnelig mørkegrønne, og ble mine for 20 kr =)

      Slett
  5. Hei

    Gøy med litt svarte kontraster og detaljer!! Er så gøy å følge bloggen din siden det skjer noen nytt hver dag (smil)
    Håper vi sees i morgen.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. fine bilder og grisen var bare så søt :-)
    Ha en fin dag!

    klem tone

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)