mandag 9. januar 2012

Kartell is in the house!

Italienske Ferrucio Lavani designer lamper for det fantastiske designhuset Kartell. Lampene er til å dåne av, og nå er jeg den heldige eier av to E´ lamper! Jeg har lenge vært forelsket i disse små nette pendellampene, og det varmer i mitt store interiørhjerte å ha en som smykker stuevinduet og en som lyser opp på lillebrors rom.

En delikat lys blå E på lillebrors rom.
Man må tidlig lære seg å like god design -hihi-

Og en grønn E på stuen. Grønn er jo plantenes farge, og passer så
absolutt inn sammen med alt det hvite som er i rommet forøvrig.

Lite som skal til for å smelte et kvinnehjerte. I´m in love, og vi snakker ekte kjærlighet!

Håper alle får en fin start på uken!  

2 kommentarer:

  1. For en heldig lillebror med en slik lampe! Nydelig blogg med sansen for det lille ekstra. Legger meg selvsagt som følger;) Hyggelig at du likte bloggen min, ses snart igjen! Velkommen igjen...

    SvarSlett
  2. Hei du, og takk for besøket.
    Hyggelig du fant veien!

    Samme yrke også :)
    Stikker innom dag igjen for å se på dine kreativiteter!

    Klem.

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)