tirsdag 10. januar 2012

Årets overkommeligheter

Jeg har ganske enkle nyttårsforsett i år. Spise MERE, slappe av MERE og shoppe MERE til meg selv.
Selv om jeg er gift med en kokk, så er jeg av den typen som glemmer å spise. Jeg stresser rundt og sitter for lite på rumpa, og handler først og fremst til barna, hus og hjem. Men nå har mor vært på egoshopping!

Expojippiøredobber! Disse har jeg ønsket meg superlenge!
De er fra det danske merket Loopie Love, og helt riktig, I LOVE!


En rålekker neglelakk overfylt med delikat bladgull, fra Deborah Lippmann, ble det også, and some new shoes i fargen oak! Jeg er superglad for alt det fine jeg kom hjem med, og særlig siden det i følge min mann er meg vel unt. ( Det skal sies at jeg også handlet til både mann og barn... Jeg var jo så godt i gang! )

Et ganske så interiørfritt innlegg! God kveld til dere!

4 kommentarer:

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)