torsdag 19. januar 2012

Kjøkkendetaljer

Vi har et tradisjonelt og veldig kose-koselig kjøkken. Det bærer preg av den forrige eieren, og det er utdatert etter min smak. Men siden jeg var høygravid da vi flyttet inn i sommer gjorde vi bare noen enkle tryllegrep, og skal ta den store oppussingen nå til sommeren.

Men jeg pynter der alikevel, og prøver å få det beste ut av det slik som det ser ut per i dag.

Kokebøker står i tallerkenhylla til inspirasjon.

Elsker disse grafiske stolene fra IKEA!

Gud, så mange skuffer vi har!!



En hvit liftgardin.

Lekre kjøleskapsmagneter.

Min høyst elskede Kitchen Aid, og en hvit Dendrobium orkidee.

Man får pynte der man pynte kan! Men guri som jeg gleder meg til å rive ned dette spetakkelet av et kjøkken! Flisene er plukket ut, og type kjøkken er bestemt. Gleder meg til å fa det luftig, grafisk, hvitt, rent og pent!

6 kommentarer:

  1. Ja enig med deg man får gjøre det koselig der man kan,mange fine detaljer her da:-) Blir jo spennende med nytt kjøkken, alltid stas.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Ååååå... forelsket meg i de kjøleskapsmagnetene!!! Har du jøpt de slik? Eller har du laget de? <3 Kine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! Kjøleskapsmagnetene har jeg
      kjøpt på MOLS på Sandvika Storsenter,
      men det begynner å bli en stund siden...

      Dersom jeg ikke husker helt feil er de fra Lisbeth Dahl.

      Slett
  3. Fine detaljer fra kjøkkenet ditt. Likte spesielt magneten og selvfølgelig Kitchen Aiden!!

    Klem og fortsatt god bedring.

    SvarSlett
  4. Syns ikke kjøkkenet ditt er så ille, du skulle sett det marerittet av et kjøkken jeg har, fra 70-tallet ;P Enig med deg at oppbevaringssøylene til Kartell er RÅ, de står høyt på min ønskeliste også :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har! Ble medlem hos deg.
    Tusen takk for stemmen din! Flotte kjøkken bilder du har.
    Her er det også litt sykdom i kveld med vannkopper! :)
    klem Hege

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)