tirsdag 3. januar 2012

En milepæl er nådd

Da har jeg rundet 5000 besøkende, Hurra!!

Av alle dere som la igjen koselige kommentarer og hilsner har jeg plukket ut Beate som vinner av givewayen min. Henne har selv en inspirerende blogg ved navn Min Lille Interiør og Hverdags DagBok, som dere så absolutt burde titte innom! Gratulerer Beate, du kan vente deg en pakke i posten =) Send meg adressen din på mail.

Håper dere fortsetter å være aktive her inne på bloggen min.
Tilbakemeldinger er alltid like koselig å få.

3 kommentarer:

  1. Jippi,Hurra no blei e kjempe gla :) sender deg en mail jeg ♥

    SvarSlett
  2. hei på deg igjen prøver å sende deg mail,men får det ikke til, er det rett mail adresse som er på bloggen din??

    SvarSlett
  3. Ikke bra... Den skal være riktig, men du kan prøve å sende meg adressen din på min private mail: anestenso@gmail.com

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)