søndag 5. februar 2012

Mitt bloggested

Så gikk den gamle Macén min i dvale.... En stor sorg, rett og slett. Det er egentlig laderen som har takket for seg, men med en så gammel modell av en datamaskin er det ikke bare enkelt å finne en ny. Maskinen funker ikke så lenge ikke laderen står i heller...

Heldigvis har vi en Mac mini på stua, så nå er det der jeg sitter når jeg blogger og koser meg.


Mac minien er tilkoblet husets hoved TV, så nå blir de andre forvist til enten kjøkkenet eller soverommet for å se TV mens mor blogger -hihi-

Trådløst tastatur og tracking pad.


Her gjemmes alt av tekniske duppedingser under puffen... Ikke bare enkelt når det skal byttes kanal, men det ser i allefall ryddig og pent ut =) Så da er målet nådd!

(Skulle noen ha en lader til en eldre type mac, en sånn som ikke er magnetlader, så blir jeg glad om jeg kan låne den frem til jeg får kjøpt en ny laptop.)

Finfin søndag!

7 kommentarer:

  1. Kan dessverre ikke hjelpe deg med lader:-( Håper noen andre kan!!
    Liker veldig godt den puffen altså, er det Eketorp?? Lurer på sofa og sånn puff i den serien!:-)
    Ha en super søndag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok en Ektorp fra Ikea ja =)
      Superkjekk å gjømme ting både oppi
      og under =)

      Fineste søndagen til deg.

      Slett
  2. Så kjedelig med laderen, har dessverre ikke noe sånt her.
    Vår første mac er lik den du sitter med nå.

    Ser veldig ryddig og fint ut med den puffen forran tv'n, likte den løsninga veldig godt. Her også har jeg satt frem krav til mannen om at alle duppeditter til tv'n skal gjemmes så godt det går, men det ble en litt annen løsning på det her.

    Ha en fin søndag!
    - AC

    SvarSlett
  3. Usj så kjedelig md den laderen da, håper det ordner seg:)
    Lekkert og lurt med puffen foran TV'n, er alltid digg og få gjemt unna duppeditter:)

    Digger pleddet ditt, hvor er det kjøpt?

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! Pleddet er kjøpt på Princess!
      Det er passe tykt, mykt og DIGG! Måtte
      en runde i vaskemaskina og tørketrommelen
      før det ble klart til bruk Loet noe voldsomt =)

      Finfin søndag til deg og dine!

      Slett
  4. Ropet om hjelp lønte seg, for nå ser det ut som det
    kan dukke opp en i posten etterhvert =)

    Halleluja!

    SvarSlett
  5. Fin-fin bloggeplass da!

    Klem beate

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)