lørdag 11. februar 2012

Pimp my crib

Minstemannen her i huset har akkurat blitt 4 måneder. På stuen har han det vi liker å kalle en dagseng, hvor han ligger og plundrer og koser seg til tider.


Jeg har tvinnet svart sløfebånd rundt noen av sprinklene, og hengt opp en rislampe uten lys i over. Rislampen surrer rundt, og lillebror er superfasinert over de sorte prikkene jeg har malt på. Han er enda kke så stor at han klarer å gripe etter ting, så han nøyer seg med å titte, observere og reagere.


Jeg koser meg max her jeg tilbringer dagene hjemme med en herlig liten mann. I dag er intet unntak =) Jeg løser VGs lørdagskryssord, noe jeg gjør hver lørdag, og nyter en kopp kaffe. Lørdager er magiske!!

Måtte dere få en fin lørdag! Og meld dere gjerne på giveawayen jeg har gående!

6 kommentarer:

  1. Så flott du har gjort det for lillemann:)
    Stilig med de sorte prikkene på lampen ♥

    Ha en fin fin lørdag;)

    SvarSlett
  2. Så gøy at lillemannen også tar del i svart/ hvit interiøret ditt. Stilig!
    Jeg får lyst på mer svart her hjemme og når jeg ser alle dine herlige bilder, du inspirerer.

    En fin lørdag ønskes deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Fin plassen til lillebror. Gi ham en god klem fra oss!!

    God lørdag

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble Ane! Du får kose deg meg kryssord! Her går det i Gran Prix og sjokolade! ;)
    Ha en finfin helg!

    Klem Lotte

    SvarSlett
  5. Så fint han har det, deilig å se det er flere små babyer som nyter en tilværelse med sort og hvitt, ;) Min lille er 8 måneder, det er så hyggelig! Deilig å høre du nyter dagene, synd vi ikke bor nærmere, så kunne vi trillet sammen ;) Ha en fin fin lørdag fineste deg!
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Så koselig! :) herlig plass til lillegutt!

    Fin søndag og fin morsdag til deg!

    Klem Anine

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)