mandag 13. februar 2012

Verdens søteste

Ikke bare har jeg verdens søteste venninne, men henne har nesten alltid med seg blomster når henne kommer på besøk! Vi er begge blomsterdekoratører, og det er et velkjent fenomen at blomsterdekoratører IKKE får blomster. Det er jo så trist...

Nå står tre nydelige, store ranunkler i sart, sart rosa og pynter opp på stua. De er så vakre at du kan dåne!!





Jeg har nesten lyst til å oppfordre alle til å gi bort en blomst. Det gleder så vanvittig!!

Fineste mandagen til dere.

16 kommentarer:

  1. Superfin kometar hos meg, takker;) Denne lyse rosa ranunklene er min favoritt i grunnen. Fine bilder du deler!

    SvarSlett
  2. ååh, ranunkler må jo være en av de fineste blomstene som finnes :)

    SvarSlett
  3. FIne bilder og superfine blomster. Så sarte og fine, elsket fargen på de!!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Der traff du mitt i hjertet mitt :) DE er vakre de !!
    Synes bare det er så synd at bladene blir så fort stygge,..
    Herlige bilder som vanlig :)
    Ha en toppers dag , i morgen blir det blomster til kjærsten :)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. kjempe koseligt!!! nydelige!!

    SvarSlett
  6. pretty :) looks cozy and i like the flowers!
    have a relaxing evening, svenja

    SvarSlett
  7. Så utrolig fine de var!!
    Nydelig farge ♥

    Enig med deg, blomster er alltid veldig hyggelig og få:)

    Ha en fin kvled;)

    SvarSlett
  8. Så vakre blomar!
    Ikkje rart du blei glad for dei:)

    Ha ein fin fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder av de nydeligste blomster, likte godt fargen på dem.
    Og vasene var stilige.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. Så flotte blomster,!! Elsker Ranunkler men av en eller annen grunn henger de alltid lett når de kommer i hus her, noen tips? Håper dere hadde en god dag sammen, gode venner er noe av det beste man har... Stor stor klem til søte deg, sov godt!!

    SvarSlett
  11. Så koselig blogg =)) Kommer igjen, klem Henriette

    SvarSlett
  12. Så vakre! Du fortjener definitivt blomster selv om du er blomsterdekoratør :) Klem

    SvarSlett
  13. Så nydelige ranunkler!
    ..og fin blogg du har : )

    Tusen takk for kjempekoselig hilsen
    hos meg!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)