onsdag 7. desember 2011

Alle har en drøm.

Jeg er svak for lamper og liker de litt store og skulpturelle. Synd at de jeg har på ønskelisten er så dyre. Dersom jeg noen gang skulle vinne på lotto, ville jeg helt klart invistert i noen lekre lamper. Det er jo alltid lov å drømme seg bort og hvem vet, kanskje nissen har lyst å skjemme meg bort i år...


Can Can, et smykke av en lampe! Designet av Nederlandske
Marcel Wanders. (www.flos.com)

Skygarden, nok en herlighet fra Marcel Wanders. (www.flos.com)

Har noen rimeligere,  men alikevel flotte lamper jeg er ekstra glad i her hjemme.

Over kjøkkenbordet henger denne! Den er kjøpt på
LIVING.


I trappeoppgangen henger denne fine buketten. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)