tirsdag 27. desember 2011

Romjulssysler

Julegjestene har reist og far i huset er tilbake på jobb, hverdagen kaller selv om det er romjul. Jeg er heldig og kan være hjemme og kose meg sammen med barna.

Her har støvdottene rullet fritt nedover trappen, noen av blomstene så litt slitne ut stakkar og dukene var klare for en vask. En real vaskerunde måtte til tenkte jeg, før jeg kunne sette meg ned i sofaen å nyte dagen...

De hvite freesiane fra stuens julebukett pynter nå opp på et nyvasket bad.


Avblomstrede svibler har blitt byttet ut med en stor kjegleAzalea.

...Men istedenfor å bare flytte litt rundt på blomster og småtteri, begynte jeg å ommøblere! Huset står på hodet, men resultatet blir nok bra. Har i allefall nok å finne på i kveld!

Sikkert mange som kjenner seg igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)