fredag 23. desember 2011

Så ble det rødt...

Jeg har nesten gruet meg til å lage rød jul på kjøkkenet. Ikke er jeg særlig glad i den fargen, og jeg eier så og si ingenting rødt. Men det fins mye man kan trylle med, så nå har det endelig blitt fint.

Vi har tv på kjøkkenet.

Jeg har tryllet med godteri. Billige fruktkarameller i store mengder blir dekorative i en høy enkel vase. Det blir også marsmellows og gammeldagse kjærligheter i norgesglass. Det som er fint med å bruke godteri, er at det spises opp! Da trenger jeg ikke pakke ned flere esker med rød pynt, som jeg kanskje aldri kommer til å bruke igjen.


Disse ser utrolig gode ut, men er av plast, og kan desverre ikke spises... 

En lang rekke av sopp! Syns jeg gjorde et kupp da jeg fant disse lysestakene til en slik og ingenting. 

Fint rødt papir gir stor effekt når det kommer i glass og ramme. 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle eie en rød vekt! Men den ble superfin innimellom alt det andre.
Den kan demonteres, og skal nok bli spraymalet hvit over nyttår.

Jeg fikk denne fine røde krakken av min svigemor. Den ble kjøpt rød, men har stått ute på verandaen i et par måneder. Jeg skulle jo male den, men kom aldri så langt... Nå er jeg bare glad for det! Den passer jo perfekt til julen. 




Nå kan julen bare komme. Jeg er klar, tror jeg! God lille julaften til alle dere kjære.

1 kommentar:

  1. God Jul til deg også, Ane! Kos deg med familien i julen:)

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)