torsdag 29. desember 2011

Stor jente

Min morfar snekret i sin tid et skrivebord til min mor, som har gått i arv til meg og nå skal det bli min datters. Det er nesten ikke til å tro at jeg til høsten har en skolejente! Hun har byttet rom med lillebror, og er superstolt over å ha fått oppgradert rommet sitt.


En bokhylle full av fargerike bøker, har blitt dekket med en luftig feminin gardin.

Gleden var stor da henne fikk overta lillebrors sengehimmel!
"Ble jo nesten en prinsesseseng dette, mamma".


Nå står visst en lysekrone høyt opp på ønskelisten hennes, og jeg må ha nytt skrivebord. Kosekroken min under trappen er litt amputert uten...

( Minner om giveawayen jeg har gående. Alle som legger igjen kommentarer, hilsener eller legger seg til som følger frem til jeg oppnår 5000 besøkende, er med i trekningen. )

2 kommentarer:

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)