søndag 18. mars 2012

Den fineste dagen

I går hadde vi bryllupsdag, og mannen dro frem den ene overraskelsen etter den andre. Han tok meg med på Alex sushi, hvor vi fikk rett på rett med herlige ting. Jeg har LENGE ønsket å gå dit, så lykken var stor da taxien stoppet utenfor der.




Mette og gode tok vi turen til en av min manns restauranter, og der fikk vi en flaske champagne før vi til slutt toppet kvelden med Thåstrøm- konsert!

En herlig dag, rett og slett! Jeg føler meg så heldig.

Fin søndag til dere.

9 kommentarer:

  1. Til-lykke med bryllupsdag. Tenk at det er ett år allerede!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kos, gratulerer!
    ha en flott søndag :)

    Solklem

    SvarSlett
  3. Så kos og til lykke med bryllupsdagen :)
    Takk for kjempekoselig gratulasjonshilsen og koselig at du la deg til som følger hos meg!! Tonsenhagen blir kjempebra - hvor har dere kjøpt rekkehus?
    Klart det hadde vært koselig med et glass et eller annet til sommeren oppe i strøket ;)
    Ønsker deg en strålende søndag!!
    Klem Pauline

    SvarSlett
  4. Herlig ♥
    Flinke dåkke e, vikitig å ta vare på kjærligheten!
    Klemmar:-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bryllupsdagen ♥
    Hørtes ut som en perfekt dag, vi jenter liker og bli litt overrasket:)

    Og du, den derre Lippmann neglelakken, see what you mean...
    Jeg har aldri hatt på kun den med glitter, alltid hatt en lakk under, hehe...
    Men i går skulle jeg fjerne "Happy Birthday lakken" og ingenting av glittere gikk av, det måtte skrapes av!! Merkelige greier:)

    Ha en fin fin kveld;)

    SvarSlett
  6. Aaaaahhhh, i love Alex sushi ;)

    Gratulerer med vel overstått bryllupsdag :)

    SvarSlett
  7. Så herlig overraskelse mannen din ga deg.

    Fin søndagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Så fin overraskelse, det så lekkert ut!! Ønsker deg en fantatisk ukestart! Stor god klem fra meg

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)