tirsdag 20. mars 2012

Herlig måltid

Jammen er det luksus å ha en mann som er kokk! I går tryllet han frem min favoritt: blåskjell!
Størstejenta spurte om en venninne kunne spise middag hos oss, men når venninnen hørte hva vi skulle ha takket hun pent nei =) Min 5 åring derimot elsker blåskjell, og hvinte av glede!!


Lekrere måltid finner man ikke, tror jeg!




En ivrig liten hånd sniker til seg en smakebit, mens jeg fotograferer herligheten. Hvilken lykke det er å ha barn som spiser ALT, og som setter stor pris på det som blir servert! Men, pannekaker liker hun ikke =)

Fine tanker til dere.

6 kommentarer:

  1. Namnam,så heldig du er og til å med på en mandag ♥
    Ønsker deg en koslig Tirsdags kveld Ane ..☺

    SvarSlett
  2. Så heldig du er med et slikt måltid og
    så heldig du er som har en mann som er kokk! :)

    ..gøy er det når ungene spiser det de
    får servert - det kunne jeg ønske vi hadde
    her hjemme også ;)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Så fantastisk og ha en kokkemann:)
    Det har IKKE jeg, hehe!!
    Og blåskjell har jeg aldri smakt, sier alltid at jeg ikke liker det, men det vet jeg jo egentlig ikke:)

    Herlig og ha barn som er "altetende", det får de mye glede av og, ingenting er så flott som og kunne nyte ett godt måltid:)

    Ha en fin fin kveld;)

    SvarSlett
  4. Heldige deg! Elsker blåskjell, så dette så veldig fristende ut!

    Ønsker deg en glad dag!


    AW

    SvarSlett
  5. Så kjekt med barn som spiser lt! Jeg har en av hver, den ene liker det meste av det som kokke-pappan tryller fram mens frøkna liker best mors pannekaker

    Ha en fin kveld

    Klem
    Lotte

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)