onsdag 21. mars 2012

På jakt etter vårtegn

I går var det herlig sol i hovedstaden. Jeg tok med meg begge barne på en liten oppdagelsesferd i nabolaget, for å titte på våren og se etter vårtegn. Det er jo spennende for både store og små!

Vi så mange krokuser, snøklokker og grener med små skudd på. Vi tok med noen kvister hjem, som har blitt satt i en vase på kjøkkenbordet. Så nå skal vi følge utviklingen deres på nært hold.



Vi har passert vårjevndøgn, og befinner oss endelig på den lyse siden av året! Det er fint å tenke på det! Jeg blir forresten veldig glad dersom flere har lyst å delta på utfordringen min. Klikk deg inn HER for å delta.

Gode onsdagstanker til dere alle.

15 kommentarer:

  1. Så fine bilder du viser!:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  2. Muggen med kvistene var veldig fin!
    Det er deilig med lysere morgener og kvelder =)
    Sykling ute i gata, ute på lekeplassen til etter barnetv tid osv.
    Love it

    SvarSlett
  3. HERLIG!

    Takk for blomsterinfo :) ..og jeg som trodde (litt) at det var liljer.. (ikke nok til at jeg skrev det da) :O)

    I dag plukket jeg inn min første viol :solmånenattogdag: fra hagen. Nå står den i et bittelite eggeglass.

    SÅÅÅ fin ♥

    KLEM

    SvarSlett
  4. Herlig!! Nydelig tid vi går i møte og hva er vel mer koselig å bringe vårtegn inn i stua :)
    Nydelig bilder du deler!!
    Ønsker deg en lekkersmekker dag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Ikke sant det er godt! Jeg digger Oslo på våren :)

    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå, din heldiggris!! Jeg ELSKER vietnamesisk mat!!
      Vi pleier ofte å gå på Hay, et lite spisested nede i sentrum,
      rett rundt hjørnet for der vi bodde før. Mange herlige smaker,
      nydelige lukter, fine farger og billige priser. Med altspisende
      barn kan man jo gå hvor som helst å spise! Kos deg!!

      Slett
  6. Det er så deilig med vår! Noe helt spesielt å se alt våkne til live igjen. De der blåskjellene under ser helt herlig ut. Nam! Ha en fin onsdag:)

    SvarSlett
  7. Åh. Det er så fint å kunne ta med seg våren inn. Heldige du!!
    Ser ut til å bli nok en deilig vårdag i dag. Tipper det er deilig
    med mammaperm på denne tiden!

    Kos deg. Håper vi ses snart!!

    SvarSlett
  8. Så fint det ble. Skal prøve å være med på utfordringen din også, men synes du har satt terslen ganske høyt med DE bildene!
    Ja baking blir det stadig her moro det! ha en fin onsdag klem Hege

    SvarSlett
  9. Herlig med slike kvister:)
    Koselig og plukke de sammen ♥
    Jeg skulle så gjerne funnet gåseunger jeg, men finner de aldri...

    Så du er bestevenninne med Kine du, så heldig da, hihi:)
    Hun er jo så skjønn... og jepps, jeg og eeeelsker alt av Loopi Love ♥
    Jeg var så heldig og vinne et fjærarmbånd hos henne for en tid tilbake, og jeg eelsker det:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Deilig med kvister, elsker alt som er naturlig og med litt hverdagsglam. Da er man der liksom;) Og ja, Ane, jeg er SKORPION. Hvordan kunne du gjette? Er du også det, kanskje?

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder som alltid fra deg :)
    Klem :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder.
    Flott oppsett.
    Vasen er skikkelig lekker.
    Er så flott med kvister med skudd på.
    Jeg tør ikke ta noe inn nå siden 3 av oss har pollenallergi, kjipt.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  13. det er så fint å pynte med slike kvister! nydelige bilder!

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)