torsdag 29. mars 2012

En glad ringvirkning

Ringvirkninger skjer så naturlig, også innen interiør. Det ene tar det andre, og med ett har ett lite element blitt til veldig mange flere. Spørsmålet jeg lenge har stilt meg er om gult virkelig er kult...

Uten å bruke de helt store invisteringene har jeg gått til innkjøp av noen gule ting.


Jeg samler de gule detaljene, og lager små komposisjoner her og der. Det må ikke bli for mye, bare en liten touch =) Et postkort fra FERM Living har fått glass og ramme på seg, og selskap av et gult lys.



Hurra for at jeg plutselig ikke flipper ut av å ha knallfarger i eget hjem!

Fin torsdag til dere som titter innom meg.

10 kommentarer:

  1. Disse var fine:)Så lenge det er små detaljer er det lekkert syns jeg..For mye er ikke kult..
    fin fin torsdag til deg:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  2. Knall fint Ane,likte veldig godt bildet ditt ☺ Ha riktig fin dag ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  3. Eg syns gult er kult!☺ Akkurat no vertfall....☺ Tenkte å ha meg nokre gule, evt oransje, puter i sofaen-men ikkje komt so langt☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Kjempefint!

    Jeg har likt gult lenge..
    Synes det er KULT! :)
    Nå er jo jeg veldig glad i farger også
    da.. *hihi*

    Ønsker deg en finfin dag videre..

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  5. Hehe, ja noen ganger må nye farger og "moter" få litt sakte fart inn i heimen, så finner man ut etterhvert om det er deg eller ei:)

    Jeg har liksom prøvd meg på flere stiler opp igjennom, og den jeg gikk lengst i og prøve var nok Chabby Chic, men fant liksom aldri roen med det, det var rett og slett ikke meg:)

    Jeg er nok mer nordisk i stilen jeg, og elsker en dært med farger her og der, og med sort og hvitt som base... det er nok MEG, og jeg tror jeg kommer til og være slik uansett hva som er mote, hehe:)

    Knallfine ting du har fått deg, likte så godt postkortet!!

    SvarSlett
  6. Gult er vel kult, ihvertfall hos deg.... Elsker jo farger men får det liksom ikke til å fungere helt her hjemme, men så er det deilig å kunne se det hos andre... Ha en fin kveld Ane, stor klem. Ps: København venter... ;)

    SvarSlett
  7. Næ, har dette skjedd hos deg også?
    Her også har det dukket opp litt gult, og det bare formerer seg.
    Får tro det er vår- og påskemagi som ligger bak:)

    Herlige bilder med flotte gule detaljer.
    Du tar så fine bilder og styler så flott.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Det gule lyset måtte med meg også hjem i går...Fint:) Ha en fin dag, helg og påske! Klem Julie

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)