lørdag 31. mars 2012

Kunstige blomster...

...er ikke som de engang var. Du finner et bredt utvalg av silkeblomster som er veldig naturtro. Jeg er egentlig ikke så glad i de, men noen syns jeg gjør seg godt. Eksempelvis som når man skal dekorere en dørkrans.

Jeg liker å pynte utenfor huset, men vil nødig bruke så mange levende  blomster. Som regel lønner det seg å vente til etter 17. mai med å gjøre det. Faren for nattefrost er fremdeles til stede frem til da. Løkplanter tåler en minusgrad eller to, så de lar jeg stå ute. Stemorsblomster tåler gjerne det samme.


Jeg har dekorert en krans med kunstige blomstrende grener. Man kan nesten ikke se at de er kunstige, kan man vel?



Fineste lørdagen til dere!

10 kommentarer:

  1. Så fin den var,sikkelig lekkert med det lille ekstra ☺ Ønsker deg en riktig flott helg Ane ☺

    SvarSlett
  2. Kransen er nydelig.
    Er forskjell på kunstige blomster ja, disse du har brukt er noe helt annet enn de silkeblomstene bestefar hadde.
    Søte små blomster på kvisten, kunne like gjerne vært ekte.

    Ønsker deg en fin lørdag!
    - AC

    SvarSlett
  3. Dette var lekkert!
    Jeg hadde ikke gjettet at de var kunstige...

    Ønsker deg og dine en fin påske, håper dere finner tiden til kos og hygge.

    Jeg skal til mamma og lage wontons i dag, imorgen bærer det til København med jobb, så jobber jeg enda litt til, før jeg tar påskefri onsdag kl16...
    klemmer

    SvarSlett
  4. Kjempefin krans:)
    Falske blomster er kjempefine nå!!
    Jeg har noen slike faktisk, jeg kan nemlig IKKE holde blomster levende:)

    HA en fin fin helg:)

    SvarSlett
  5. Så skjønn krans!! :)

    Ønsker deg en fortsatt god helg og påske!! :)

    KOS deg! Klem Anine

    SvarSlett
  6. PST.. meldte meg på utfordringen din! ;)

    SvarSlett
  7. Kjempefin ble den!
    Jeg lagde også en krans med silkeblomster tidligere i vinter.

    God påske til deg!

    Klem Elin

    SvarSlett
  8. Superlekkert:) Endelig en måte å "piffe" opp dørkransen på :)
    God helg, klem Kjersti :)

    SvarSlett
  9. Kjempefin ble den!
    Jeg lagde også en krans med silkeblomster tidligere i vinter.

    SvarSlett
  10. Jeg har dekorert en krans med kunstige blomstrende grener. Man kan nesten ikke se at de er kunstige, kan man vel?
    wholesale raglan shirts
    cheap bulk t shirt sales

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)