lørdag 3. mars 2012

UTFORDRING: sengeoppredning!

Vi har en smal seng. Vi sover på usle 120 cm, så det er vel nokså forståelig at neste invistering blir en ny seng! Vi sover riktignok godt på de cm vi har, og jeg rer den opp etter dagsform og humør. Jeg flytter rundt på puter og pledd, og selv om jeg er svak for helt hvite soverom finner du i disse dager innslag av striper og mørke valører.


Hvitt sengetøy med tillegsputer fylt i putetrekk fra Ellos. Pynteputer fra Home & Cottage og Kid Interiør.




Så nå utfordrer jeg deg! Hvordan rer du opp sengen? For å delta må du linke tilbake hit og legge til ditt bidrag under her. Det vanker selvsagt en premie til det herligste bidraget!

Gleder meg til å se hvordan dere rer opp deres seng!
Lykke til!




18 kommentarer:

  1. Lekkert soverom du har! Slang meg med på utfordringen din, ikke med mitt soverom,for det er så kjedelig for tiden, men med soverommet jeg har hos moren min ;)

    Ha en fin lørdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Kjekk utfordring! Skal se om jeg ikke får kastet meg på :)
    Tusen takk for ordene du legger igjen. Jeg har ikke vært så flink å besøke blogger i det siste, har manglet litt energi, men det kommer seg :)
    Ønsker deg en god lørdagskveld
    Mannen ser mesternes mester og jeg tar meg en bloggrunde :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. PS: takk for tipset med hvordan ranunklene holder seg lengre. Jeg visste faktisk ikke dette med vannet :)
      Ha en fortsatt fin helg
      Klem Tonje

      Slett
  3. Hei fineste deg.. Så god utfordring du har laget. Gleder meg til å se alle forslagene. Jeg skal prøve å få tatt noen flere bilder jeg også. Har vist en liten sneak peek på soverommet i dag ;) Etter å ha ligget i sengen nesten en uke, trengtes det til å friske opp miljøet litt..

    Stor, stor kram til deg!

    SvarSlett
  4. Nydelige lamper! Hvor er de kjøpt? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei!
      Lampene er fra IKEA =) Billige og fine!

      Slett
  5. Så artig Ane, tro jeg må hive meg med på utfordringen din ☺

    SvarSlett
  6. Hei Ane :)

    ..Hmm, ja.. Dette må jeg kanskje henge meg på!
    Er bare så utrolig vanskelig å ta bilder oppe på sovehemsen vår!
    Men skal se om jeg klarer å trylle litt :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Her skal jeg vere med :) takk for påminnelsen!! :)

    SvarSlett
  8. Kult utfordring! Jeg kommer tilbake me bilde. Sikker mange der ute som trenger litt inspirasjon.
    Jeg selv var ute etter ideer men endelig fikk det som jeg ville har det.

    Vicky
    ny følger.

    SvarSlett
  9. Fint dere har det!

    Skal se om jeg får hivd meg på utfordringen din, må bar ha litt bedre lys her først;-)

    Natta!

    SvarSlett
  10. Så fin oppredning! Jeg er mester i å ikke re opp senga jeg, så tror ikke jeg skal bli med på utfordringen. Men inspirasjon fra andre flinkiser er bra! :)

    SvarSlett
  11. Da har jeg slengt med ett bidrag. Har ikke så mye pynt i senga, men er veldig fornøyd med hekleteppet fra mormor og det blomstrete jeg har over som jeg har kjøpt i Danmark:)
    Fantastisk fin oppreiing du hadde:)))

    SvarSlett
  12. Er ikke så ryddig på mitt soverom:)Skal se om jeg får tatt noen bilder..
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  13. Har slengt meg med med et bidrag, ikke helt nytt men jeg elsker sengetøyet som jeg har i dette innlegget!

    Klem

    SvarSlett
  14. Arti utfordring. Jeg rer sjeldent opp senga, etter jeg leste at senga burde bli kald før man rer den sluttet jeg å ha dårlig samvittighet for det.. Men jeg kan jo late som. Da får jeg et påskudd for å dille litt på soverommet (som ikke er helt ferdig enda.

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)