onsdag 14. mars 2012

URØRT

Norske InteriørBlogger, som jeg så stolt er medlem av, ønsker i disse dager å hilse på nye bloggere. Meningen er at de som er nye skal bli oppdaget av flere, og det ønsker man jo så gjerne!

Min blogg er jo ganske ny, og jeg blogger mest om interiør og blomster, selvgjorte ting og de kreativitetene jeg pusler rundt med om dagene. Nå når jeg er hjemme i barselpermisjon er hjemmet det eneste kreativitetsstedet.

Her presenterer jeg meg og min blogg i ett inlegg, med et bilderas av bilder tatt i ulike sammenhenger og i forskjellige rom.

Et utdateter avlastningsbord fikk nytt liv med en real dose spraymaling.

Bildecollage på stueveggen, av mine favorittartister, fine
mønstre og gode tekster.

Sorte gjennomgående detaljer.

En rislampe fikk sorte polkadotter som sminke.

Min favorittkopp for tiden.

Spraymalte vaser, med nydelige ranunkler i.

Knapper med tekst, saftig sammensatt og sydd på en sort pute.

Jeg er gift med en Sjøblom, og hva er vel mer treffende en ring som denne?

Et esel som står i gangen og ønsker velkommen til de som stikker innom.

En enkel Phalaenopsisorkide-klokke, i en grafisk herlig mugge
fra Bolina pryder stuebordet.

Vaser satt i gruppe, og fylt med enkeltstående Germini.

Grennelliker i en skål ved sengekanten.

Bilder fra min pågående utfordring:Sengeoppredning.

En nymalt vegg i fargen dempet sort.

Dette er meg, mitt og min blogg, kort sammensatt.

Tusen takk for at du titter innom meg! Legg gjerne igjen et spor slik at jeg enklere finner veien tilbake til deg og din blogg.

Finfin onsdag til deg!


11 kommentarer:

  1. Herlige bilder du tar !!
    Her har du virkelig fått frem DEG Ane .
    Ha en toppers onsdag
    klemmer

    SvarSlett
  2. Herlig at NIB gjør dette... velkommen i bloggverden...alltid like kjekt å kikke innom nye bloggere , få ny inspirasjon... herlige bilder du viser...og svart er en flott farge...


    Ønsker deg en fin uke videre..

    kerstin

    SvarSlett
  3. Hei på deg

    FINE bilder! Liker den bildecollagen din skikkelig godt og ELSKER fargene :)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg.

    Ønsker deg en STRÅLENDE fin dag. Nå sitter jeg i sofakroken og varmer meg i solskinnet fra vinduet!
    Finnes ingenting bedre :)

    KLEM

    SvarSlett
  4. Jeg håper flere finner veien til deg, for bloggen din er like nydelige som den bloggdu jeg kjenner ;)

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Så deg Ane,me like og ikke minst masse fint for øyet ☺
    Riktig fin onsdag til deg ♥

    SvarSlett
  6. Så stilig du har det i svart-hvitt!!
    Så mage detaljer og fine bilder!! Fant bloggen din på NIB! Legger meg som følger:-)))
    Stikk gjerne innom meg og ta noen lodd, har en liten blogg-basar på gang!!
    Fin onsdag til deg:-))))

    Klem

    SvarSlett
  7. Elsker detaljene du viser! :) Ha en fortsatt super onsdag! Her skinner solen :) Klemmer

    SvarSlett
  8. Elsker knappene fra Snella og Petronella!
    Superkule!
    NIB er stilige som gjør dette!
    Da blir flere kjent med flere
    Me like
    Nå venter barneidrett, så spinning

    SvarSlett
  9. Jeg ble såååååå glad når jeg fant bloggen din:) hurra for nib og urørt :)
    jeg har lenge lett etter noe som er litt mer over i min stil som jeg kan bli orntlig inspirert av og virkelig kose meg:) jeg er såååå lei av alt det hvite og puslerier med kitchfarger og 50talls stil over alt.. så kom du da å gjorde dagen min sååååå glad :) hurra for deg og din nydelige stil:)

    klem Yvonne!

    SvarSlett
  10. Så masse flotte bilder:)
    Fin blogg du har altså!

    God onsdag til deg:)

    SvarSlett
  11. Så KUL den bildeveggen din er! Likte jeg skikkelig godt!!

    Takk for fine ord du legger igjen<3
    Klem

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)