fredag 23. mars 2012

Magnolia

For en herlig dag det har vært i dag!! Full sol, og en skjønn nytelse og sitte ute og spise på en av min manns restauranter. Der har jeg i dag lagd et arrangement med Magnolia. Stor, kraftige og flotte grener i en stor urne. En liten kvist fikk jeg lurt med meg hjem, og den kaster nå sin herlige glans på kjøkkenet.




Vakkert, vakkert, vakkert!! Jeg bryr meg virkelig ikke om at den skjermer for tv´n...


Håper dere har hatt en fin fredag så langt. Her er det enda mere kos i vente. Fredager er virkelig magiske!

10 kommentarer:

  1. Hei.
    Er det ikkje deilig at vi kan bli litt vår yret og kreativiteten blomstrer om kapp med blomstene.?
    S fint det ble, og bildene fra gangen din er virkelig koselige, kjempe fint hos deg.
    Ha en kjempe fin fredags kveld og takk for hilsen hos meg.

    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Heldige og flinke du som får til Magnolia:)
    Min pinne forblei ein pinne. Utan blom.

    Eg har ikkje fått noko i posten, skulle eg det?:)
    Har eg gått glipp av noko kanskje?

    God fredagskveld, klem M:)

    SvarSlett
  3. Nydelig!

    Ønsker deg en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  4. pretty flower and a supercute radio :))
    hugs, svenja

    SvarSlett
  5. Nydelig :)

    ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker Magnolia, såå vakker!

    Fin fredagskveld, her har jeg kommet hjem fra Cava med min gayhusband og skal finne sofaen med fabelaktigmannen - deilig!

    klemklem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder.
    Magnolia er vakkert.
    Deilig med det fine vårværet vi har nå,
    håper det varer lenge.

    Fin fredagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Nydelig med Magnolia!!!
    Du er så heldig som har en mann som kokkelerer - jeg har sikkert sagt det før!!! :)))
    Her ser det ut som om vi får en fin dag - sola er iferd med å sprekke gjennom tåka som ofte siger inn her i Rogaland!!
    Ønsker deg en flott dag!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  9. De er så skjønne! Gjør ikke noe om den står i veien for tven ;)

    Her stråler sola og vi hiver oss ut i hagen snart! KOS deg i dag!

    Klem Anine

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)