mandag 19. mars 2012

Lakris

Det skader ikke å være en vaskeekte lakriselsker, når man sverger til det sorte og hvite i interiøret =) For tiden har jeg dilla på skåler og boller, og jeg har kjøpt mange fine den siste tiden. Barna liker ikke lakris, så da får godbitene stå i fred og være til pynt og fristelse til det blir tomt i skålene...

Det er lov å la seg friste =)


En ny og herlig skål fra Ferm Living fikk bli med meg hjem fra TING. Jeg digger mønsteret! Det er så grafisk, rytmisk og herlig.



Fin mandag til dere!

11 kommentarer:

  1. Mmm, lakris er GODT det:)
    Hadde ikke stått så lenge til pynt her, hehe:)
    Den skålen fra Ferm ER jo lakrisskål det:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Her hadde ikke lakrispynten stått lenge :) Elsker lakris ♥

    SvarSlett
  3. Mmmm, elsker det jeg også :)

    Mønsteret på skålen minner meg om noen lakrispasiller fra jeg var liten...var slik på esken!

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Flotte bilder fra deg!!!
    Er nok litt svak for lakris her også... ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  5. Lakris er godtigodt ja! fint i interiøret å! ikke tenkt på det før gitt!

    Ønsker deg en fik ukestart! Klem

    SvarSlett
  6. Kult med godis i interiøret! Digger den skålen.
    Flott kveld til deg! Takk for koselig hilsen fra deg!
    klem Hege

    SvarSlett
  7. Kul skål! Lakris er snadder!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nam. Fikk lyst på lakris jeg nå!!!
    Skålen er kjempesøt, den passer både deg og lakrisen!!

    Takk for fin kommentar på vårblomsten min! Du er god:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Digger det svart-hvite. Lekker ny skål, en skikkelig "vil ha".
    Om jeg ikke hadde vært så lat på lørdag hadde det blitt lakrisbilder her og, men noen ganger sitter jeg for godt i sofaen. Og etterpå var det tomt;)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. Åå herlig skål!! Gøy m godis,og særlig når det til og med et bloggbart;-) kommer nok til å be om litt råd ut på våren ja,så kan jeg ta æren for min ny lærte kunnskap,hihi!
    Vår klem til deg!

    SvarSlett
  11. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Saltsild er noe av det beste jeg vet og ferm living - me love!

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)