lørdag 24. mars 2012

En herlig overraskelse

I går hadde jeg besøk av en av mine herligste. Hun kom med et smykke jeg LENGE har ønsket meg! Hvilken lykke!! Løvsmykket er fra Loopie Love, en stor favoritt hos meg.



Det er så herlig å ha fine mennesker rundt seg, som er fulle av giverglede. Hjertet mitt smeltet da jeg åpnet pakken. Jeg gleder meg virkelig til å smykke meg med dette!

Min venninne er en ener innen moteblogging! Titt så gjerne innom hennes blogg og bli inspirert.

Finfin lørdag til dere!

9 kommentarer:

  1. sukk... heldige du ♥
    Jeg rett og slett elsker loopie love, og dette kjedet ønsker jeg meg og:)

    Kine har den mest inspirerende og glade bloggen motebloggen som finnes, enig der:)
    Alltid sprudlende og FIN:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. wow:) God lørdag. mammatamo

    SvarSlett
  3. Nydelig smykke.
    Så heldig du er som har en så snill venninne:)

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Åååå så lekkert :)

    ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er!
    Nydelig smykke!

    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlett
  6. Åh så heldig du er! Det smykket var fabelaktig!

    Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
    Solklem fra Nesåsen

    SvarSlett
  7. Du fortjener alt og mer til skjønne!!! Tusen takk for en koselig kveld!!

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)