tirsdag 13. mars 2012

En vågal realisering

Jeg har lenge sett på den nye fargen til Jotun som heter dempet sort. På lørdag kom det 6 liter inn i huset, og trappeveggen som strekker seg og syns både i 1. og 2. etasje ble malt. Heldigvis har jeg en mann som er lang, for det var ikke bare bare å få det til! Foreløbig er bare ett strøk malt, og i dag får dere se et lite glimt.


Min store lampeforelskelse kom virkelig til sin rett, med en konrastfylt bakvegg.


Jeg som har sverget til hvitt i mange år, er yrende fornøyd med den store forvandlingen! Malejobben inspirerte meg til å omrokkere litt på stua. Så nå dytter jeg på møblene, løfter og bruker muskler. Men kjenner jeg meg selv rett havner alt tilbake slik det opprinnelig stod...

Glad tirsdag til dere!

20 kommentarer:

  1. Må si du har mye energi Ane:-) Her går det i lesing og skriving i de stille stundene jeg har. Gleder meg til å komme å se hjemme hos dere:-)

    SvarSlett
  2. Så kuult det ble!! Og den lampen er rå, har den jeg også :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så tøft!
    Lampen kom så fint frem, det gjør sikkert
    resten av interiøret også - gleder meg til å se
    flere bilder når du kommer i mål : )

    Fin tirsdag!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Åh du er modig! Jeg har ett spann med den fargen i boden og funderer på å male veggen bak tven i den fargen. Skal skal ikke - nå heller jeg mot skal :)

    En søndagsdate på løkka hadde vært kos, ja :)

    Nydeligste tirsdag til deg, her på Nesåsen skinner solen - jammen meg ikke dumt med hjemmekontor på en sånn dag :)

    klemklem

    SvarSlett
  5. kjempe fin... jeg elsker den fargen... gøy å smelle til med en svart vegg... Du vet jeg elsker det :) Du er flink!!

    SvarSlett
  6. Digger bloggen og stilen din! :)

    SvarSlett
  7. Så moro! Blir kult! Gleder meg til å se mer
    klem Hege

    SvarSlett
  8. WOW! Å Gud, så utrolig tøft gjort. Ser helt fantastisk flott ut. Gleder meg til å se mer :)

    SvarSlett
  9. TØFT!!
    Har en liten svart plan jeg og, men med meg tar ting virkelig TID!!
    Knallkul lampe:)

    SvarSlett
  10. Spennende!!!
    Dette har jeg virkelig tro på. Gleder meg til å se mer!!
    Og ja, lampen kom virkelig til din rett.

    Klem

    SvarSlett
  11. Dette ble kjempekult, lampene kom jo virkelig til sin rett ;)

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Kom over bloggen din her og tenkte jeg
    skulle legge igjen et lite spor... La
    meg til som følger da jeg synd du har
    en inspirerende og flott blogg :)
    Skulle gjerne vært med å vinne en slik
    duft fra Voluspa - men jeg har dessverre
    ikke et bloggbart soverom og seng for
    tiden :)) Men lurer på hvor du har fått
    tak i denne duften og merket?
    Ønkser deg en fortsatt fin uke, klem fra
    Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du fant du fant veien til meg!! Duftpinnene har jeg
      bestil fra det store utland. De har ligget i skapet og
      bare venetet på å bli bli brukt =) Prisen på de er nok svimlnende....
      Men i rytme og kontakt er det ingenting som er mer befriende enn enn disse !!!
      Ane

      Slett
  13. Kjempe kult blir det! Kontrastfylt og stilig! Klem Julie

    SvarSlett
  14. Den veggen ble kjempefin, gjør seg med litt annet enn hvitt, og lampene gjør jo susen.

    Klem

    SvarSlett
  15. Stilig! Håper vi få å se mer!! :-) her er kun hvite vegger og jeg lure på hvis jeg skal male en med farge eller lege tapet på?!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  16. Ai ai! Dristig du Ane, og det ble kjempefint!! Ha en flott kveld - Klem Nina:)

    SvarSlett
  17. Kjempeflott, har sansen for svart jeg, blir så tøffe kontraster;) Likte veldig godt lampene dine, stilig med flere forskjellige sammen:) En fin kveld til deg, klem fra Agnete

    SvarSlett
  18. Dristig og suuuperkult!
    Lekkert ble det også med de lampene til :)

    Ha en topp tirsdagskveld
    Signe

    SvarSlett
  19. Tommel opp! Ble rå stilig :D

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)