mandag 12. mars 2012

Søndagsåpent

Jeg elsker søndagsåpne butikker. Sånne små, herlige som er stappfulle av nydelige ting! Ingenting er som en trilletur oppover Grunerløkka en søndag, med solen i håret og smil om munnen på hele familien. Det er kvalitetstid, syns jeg!

Denne fine ringen fant jeg i den sjarmerende butikken Mitt Lille Hjem, som ligger nederst i Markveien. Før hadde de mye mer interiørrelaterte ting, men nå har det blitt en fin kombinasjon av småtteri, tilbehør og en mengde klær, sko og vesker.


Jeg digger størrelsen på ringen, gullet og de mange bling-blingene! Den er herlig grafisk, og passer meg perfekt!!


Nok en fin dag i hovedstaden. Jeg venter familiebesøk, og har satt av dagen til kos og nytelse.

Magisk mandag til dere.

8 kommentarer:

  1. Jepp, Grünerløkka er flott på våren:)
    Kul ring du har shoppet deg!!

    Ha en fin fin mandag med besøket:)

    SvarSlett
  2. Så koslig. Lite med slike butikker her i dristriktet. Men skal helt klart huske på det når vi er i hovedstaden. :)
    Ringen var jo skikkelig lekker! :)

    Ha en fin dag! Kos deg! klem

    SvarSlett
  3. Knall tøff ring,me like.. høres ut som en herlig søndag, håpe du har hatt en like fin mandag ☺ i allefall så ønsker jeg deg en fin mandag ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  4. Så tøff ring! *me like*

    Herlig med slike butikker! :) Fin uke til deg! Klem

    SvarSlett
  5. Det var ringen sin det..
    Herlig form på den og bling bling er ikke feil ;)

    Takk, for alle de koselige kommentarene
    du legger igjen hos meg! :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  6. Kjempe fin ring!
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg!
    ha en fin kveld!
    klem Hege

    SvarSlett
  7. Ett sånt innlegg som dette gjør at jeg savner byen. Før da jeg bodde på Haugen trålet jeg byen hver eneste søndag og kosa meg, nå - not so much! Kanskje du og jeg kunne hatt en søndagsdate en gang...?

    Takk for at du fryder deg sammen med meg :) Herlig!

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  8. Oi hvilken ring, den liker jeg ;) Håper du har det bedre og at du/dere får en fin ukestart! Stor klem til deg..

    SvarSlett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)