fredag 2. mars 2012

Fin fredag

Så var det fredag igjen... På stuebordet står det søte Germini i de nye vasene mine fra Bolina. Jeg har blitt så glad i disse vasene, som virkelig smykker opp den enkleste blomst. Jeg elsker å bruke flere vaser samtidig, samle de i en gruppe og ha samme type blomster i de.




Det er strålende sol i hovedstaden i dag. Med helgevasken unnagjort på onsdag, er det herlig å bare kunne nyte dagen for alt det er verdt.

Tusen takk for alle kommentarer dere er så søte og legger igjen her hos meg. Det gleder meg!!
Nydelig fredag til dere også!

20 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Så lekker skjenk du har wow!
    Ha en flott helg!
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Så fine! Både blomstene og vasene. Ønsker deg en magisk helg. Klem

    SvarSlett
  3. Kan godt forstå at du har falt for de vasene! Så utrolig kule! Og som jeg har sagt før, skulle ønske meg en tur til Bolina. De har jo nettbutikk, men blir ikke helt det samme! Fin (eller frekk som min lille Martine sier) fredag til deg

    SvarSlett
  4. kjempe fine vaser og blomster!

    heldig du som har helgevasken unnagjort! her har jeg fri i dag, så begge ungene er hjemme. vi koser oss, men huset blir ikke akkurat ryddigere ettersom timene går... hehe! Får ta et skippertak når lillesøster skal sove...

    ønsker deg en fiin helg!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Ha en fin helg, og nyt våren!

    SvarSlett
  6. i like your vases a lot, so nice :)
    wish you a nice friday, saturday and sunday :)
    love, svenja

    SvarSlett
  7. KNallfine vaser og nydelige blomster ♥
    Blomster til helgen er et MUST:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Kjempefine vaser dette!! Herlige fasonger.

    Godt at dine blomster får vann da, når jeg plager de opp på veggen til total tørke....hihih;)

    Ha ei super helg! :)

    SvarSlett
  9. Herlige vaser, likte fasongen veldig godt!
    Her har vi også kjøpt inn blomster.. nelliker, det må man ha ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  10. Titter innom å ønsker deg en fin fin helg! :)

    Herlige gjeng med vaser! :)

    SvarSlett
  11. Digger vasene dine, de er så lekre. Stilig å sette de sammen som du har gjort.
    Og den hjerteputa i stolen kunne gjerne vært i min sofa..

    God helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  12. God kveld, er innom for å ønske deg en riktig flott helg ☺
    Flotte bilder du deler i dag,nydelig skjenk ☺

    SvarSlett
  13. Nydelig å arrangere blomster og vaser slik!

    Ønsker deg en finfin fredagskveld, her er cavaen poppet og jeg har inntatt hjørnet i sofaen med Nala og mannen.
    Klem og smil

    SvarSlett
  14. Ja, heilt enig:)
    Dei vasene er utrulig flotte og dekorative.

    Ønsker deg ei strålandes helg i nyvaska hus, her hos oss feirer har vi feirt bursdag:)

    SvarSlett
  15. Din blogg er fantastisk og en av mine favoritter, derfor gir jeg deg en Liebster blog award. Du kan lese mer om den i mitt 62. innlegg.

    Stor klem til deg

    SvarSlett
  16. Nydlige vaser og bilder:)
    Ønsker deg ei forsatt fin helg!

    SvarSlett
  17. Kjære Anemin. Du kan da ikke mene at de har fått en egen Bolina på løkka??? Hvor i all videste verden har de gjemt den i såfall?? Jeg vil dit en tur NÅ i såfall :)

    KLEM KM

    SvarSlett
    Svar
    1. jo da=) Du vet Popolare nederst på løkka?
      På baksiden av det kvartalet ligger den!!

      Slett

Ååå, så glad jeg blir for akkurat din hilsen! Dersom du ikke har blogg selv, kan du bare huke av på anonym her under =)